Wednesday, September 14, 2016

Binary Options Edge 11

Binary Options Edge Binêre Brain Wave is 'n bedrogspul! Soos Dit Anders marijan993 4 September 2014 Ek het nog nooit probeer om dit ook nie wat ek nodig het om dit te probeer. Trouens, ek het nog nooit gehoor van hulle tot vandag toe. Nog 'n lid van BOE het my 'n pm vra of ek 'n filiaal van binêre brein golf was as hy my boodskap op binêre TRX draad was presies dieselfde as 'n paragraaf oor binêre brein golf webwerf wat hulle gebruik om potensiële probleme met hul sagteware regverdig aka sien wanneer dit begin verloor groot. Hier is my pos op BoE TRX draad: Ouens, jy nie ekstra aanwysers moet ambagte filter want terwyl jy dit wil gebruik as 'n filter, het die aanwyser nie optree soos 'n filter, dit dien as 'n. aanwyser. Dit beteken dat dit het sy eie voor - en nadele en reëls volg, is dit bloot onmoontlik om 'n aanduiding icorporate in 'n ander een om op te tree as 'n filter. Dit het net om sy eie eienskappe bring wat dit tot swak vaar. Maak geen fout, 'n nuwe aanwyser beteken outomaties 'n nuwe stelsel. Met betrekking tot die oorspronklike stelsel. dit werk in reekse, BUF versuim in tendense? Groot! Prys wissel 70% van die tyd, terwyl dit neigings 30% van die tyd. Dit beteken dat 'n baie geleenthede. As jy wil om uit te filtreer die slegte ambagte, gebruik jou eie diskresie. Wanneer jy sien dat die prys duidelik tendense, dan nie handel te dryf. Hoekom? Wel, as jy handel te doen, dan is jy pluk óf top of die onderkant van die tendens, wat waarskynlik die moeilikste ding in die handel. As jy sien dat die prys wissel, maar jy nog steeds verloor, dan is jy gevang aan die verkeerde kant van 'n opkomende tendens. Dis net 'n slegte geluk, en ook skaars soos tops en bottoms. En hier is die skakel na hul webwerf: Soos jy kan sien, het ek beroof. Ouens, bly weg van binêre brein golf. As hulle moet post steel op die web na "getuigskrifte" te skep, kan jy net dink hoe "goed" is hulle sagteware. Soos Dit Anders 3A% 2F% 2F binaryoptionsedge% 2Fpublic% 2Fstyle_images% 2Fmobile% 2Fprofile% 2Fdefault_large. png "/% Jorabi 4 September 2014 Soos Dit Anders Tripack 5 September 2014 Soos Dit Anders Tripack 5 September 2014 Dit gebeur baie dikwels, sommige mense scavage forums vir idees saamstel dan heilige graal pakkette en marketeer die dinge. Dit is 'n ander manier om geld te verdien uit asblikke vir hulle. Net lui aasvoëls, sommige is baie gewild, maar ek sal net toesluit. Soos Dit Anders David 7 September 2014 Soos Dit Anders 3A% 2F% 2F binaryoptionsedge% 2Fpublic% 2Fstyle_images% 2Fmobile% 2Fprofile% 2Fdefault_large. png "/% Jorabi 7 September 2014 Soos Dit Anders 3A% 2F% 2F binaryoptionsedge% 2Fpublic% 2Fstyle_images% 2Fmobile% 2Fprofile% 2Fdefault_large. png "/% rypax 6 Oktober 2014


No comments:

Post a Comment