Monday, September 19, 2016

Binary Options Verslae 1

Kry direkte toegang vir Vrye As 'n voorsprong ingenieur vir die groot platforms is ek vars uit Cal Tech gewerf nadat ek my opvoeding in Wiskunde en Rekenaarwetenskap voltooi het . Dwarsdeur my dienstyd was ek in beheer van die ontwikkeling en toetsing algoritmes ontwerp om vaste uitbetalings het . Die belangrikste projek het ek gewerk aan is die ontwikkeling van ' n sensitiwiteit algoritme wat makelaars beveel hoeveel bonusse aan handelaars gee ten einde hulle bly terug kom , terwyl op dieselfde tyd die handhawing van 'n aanvaarbare vlak van risiko . Sedert ek begin werk vir Spotoption , is ek gekontak en gehuur vir dieselfde doeleindes op 'n vryskutbasis deur Tradologic , Tech Financials , Mark Pulse , en ander. Maar, het onlangs hierdie maatskappye het besluit ek was te duur vir hulle en het voortgegaan om my te brand en huur goedkoper programmeerders van die Oekraïne . Gelukkig vir my en jou, het ek beplan vir hierdie gebeurlikheid en ontwerp 'n leemte of ingeboude swak plek wat ek kan ontgin op enige gegewe tyd .


No comments:

Post a Comment